Oficina del Club

Los socios podrán realizar cualquier gestión o consulta, en la oficina, en un horario ampliado:

Lunes a Jueves de 1730 a 2130 horas.

Viernes de 10 a 14 horas

Móvil: 675894096.

Email: clubpadeldoshermanas@gmail.com

Esta entrada fue publicada en Club. Guarda el enlace permanente.

Una Respuesta a Oficina del Club

1. Ojieyan dijo:

I comment when I eslecialpy enjoy a post on a site or I have something to valuable to contribute to the conversation.It’s a result of the fire communicated in the article I read. And on this article Fotos y Videos | PanamaUltimate.com. I was actually excited enough to post a commenta response I do have 2 questions for you if you don’t mind.Is it only me or does it give the impression likesome of the responses come across like coming from brain dead visitors? And, if you are posting at other sites,I would like to follow you. Would you make a list all of all your community pageslike your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?